آشپز باشیم: آموزش بهترین رسپی های پخت غذا

آموزش پخت غذا، آماده کردن دسر، غذاهای خوشمزه با سبزیجات، دسر میوه ای، شربت و نوشیدنی ها!

آشپز باشیم: آموزش بهترین رسپی های پخت غذا

آموزش پخت غذا، آماده کردن دسر، غذاهای خوشمزه با سبزیجات، دسر میوه ای، شربت و نوشیدنی ها!

طرز تهیه کیک توت فرنگی، کیک بسیار خوش طعم مناسب تولد!

تولد یا هر مهمانی بزرگ، نیاز به یک کیک بسیار خوش طعم دارد که بتوانید بعد از غذا آن را سرو کنید. کیک های بسیار زیادی در دنیا وجود دارد ولی ما قصد داریم که کیک توت فرنگی را با روشی جدید به شما آموزش دهیم که خیلی راحت آن را در خانه درست کند و از طعم عالی آن لذت ببرید.


 برای درست کردن این کیک اصلا نیازی نیست که خمیر درست کنید و فقط کافی است دو بسته پودر کیک توت فرنگی خریداری کنید. مواد لازم برای درست کردن این کیک خیلی ساده تر از کیک های دیگر است.

مواد لازم

دو بسته پودر کیک توت فرنگی، دو عدد خامه، یک بسته معمولی اسمارتیس، چند عدد توت فرنگی، 4 عدد تخم مرغ، 4 عدد گردو بزرگ و اگر دوست دارید می توانید مقداری موز خریداری کنید.

طرز تهیه کیک توت فرنگی
هر یک از پودر کیک ها درون یک ظرف بریزد و دو عدد لیوان آب جوش درون هر کدام بریزید. به خوبی هم بزنید تا به شکل خمیری دربیاید. حالا 4 تخم مرغ را شکست و به خوبی هم بزنید تا رنگ تخم مرغ به سفید تبدیل شود و همچنین کف کند. آن را درون پودر کیک برزید و باز هم مجدد به هم بزنید.
هر دو ماهیتابه درون فرد در دما 220 درجه سانتی گراد به مدت 20 دقیق قرار دهید. پس پخته شدن هر دو کیک،آن ها را بیرون بیاورید و بگارید تا کمی خنک شود. سپس بر روی یکی از آن ها خامه برزید. یادتان باشد که از قبل خامه را درون یک ضرف برزید و با نصف لیوان آب بهم بزنید تا کمی خامه آبکی شود و حتما مقداری شکر درون آن برزید.
پس از آنکه با خامه یکی از کیک ها را پوشاندید، 2 عدد توت فرنگی به صورت ورقی برش بزنید و بر روی کیک خامه اول قرار دهید. سپس کیک دوم را قرار دهید و بازهم مجدد خامه بریزید.
با دو عدد توت فرنگی دیگر را به صورت ورقی خورد کرده و به صورت دلخواه بر روی کیک برای تزئین قرار دهید. موز و اسمارتیس هم به همین شکل ادامه دهید. پس از آن گردو ها را درون یک مخلوط کن برزید و بگذارید تا آن را به صورت پودری شکل دربیاورد و سپس آن را بر روی تمامی قسمت ها کیک بپاشید.
حال کیک شما آماده سرو است. نوش جان!
سخن پایانی
درست کردن یک کیک توت فرنگی کار بسیار دشواری نیست و شما افراد می توانید خیلی راحت در خانه خود یک کیک توت فرنگی با مواد ساده ای درست کنید و از طعم عالی آن لذت ببرید.
امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد