آشپز باشیم: آموزش بهترین رسپی های پخت غذا

آموزش پخت غذا، آماده کردن دسر، غذاهای خوشمزه با سبزیجات، دسر میوه ای، شربت و نوشیدنی ها!

آشپز باشیم: آموزش بهترین رسپی های پخت غذا

آموزش پخت غذا، آماده کردن دسر، غذاهای خوشمزه با سبزیجات، دسر میوه ای، شربت و نوشیدنی ها!

طرز تهیه خوراک مرغ کولا، یک غذای هندی بسیار لذیذ و خوشمزه

ما امروز در این آموزش قصد داریم تا به شما یاد دهیم که خیلی راحت و آسان در خانه خود یک مرغ کولا درست کنید و از طعم شگفت انگیز آن لذت ببرید.
شاید با خود بگوید مرغ کولا دیگر چیست؟ مرغ کولا یک غذا بسیار عالی است که می تواند برای شما افراد لذیذ و خارق العاده به نظر بیاید.

 شما افراد برای درست کردن این غذا نیاز به این چیزا دارید:

 مواد لازم: 2 عدد ران مرغ، نوشابه 1 لیتری با طعم کولا، سبزیجات معطر، فلفل دلمه هر سه رنگ، 2 عدد پیاز، 2 اونس گوجه فرنگی خرد شده نگینی، فلفل قرمز و سیاه و همچنین نمک با مقدار کمی ادویه.

طرز تهیه مرغ کولا
شما ران مرغ را شسته و درون یک آب پر از ادویه قرار دهید و بگذارید تا به خوبی آب و ادویه به مرغ رنگ دهند. سپس درون یک ماهیتابه فلفل دلمه ها را خرده کرده و آن را تفت دهید. بعد مواد دیگر مانند پیاز، گوجه فرنگی های خرد شده و در آخر فلفل قرمز و سیاه و نمک به آن اضافه کنید. به خوبی آن ها را تفت دهید تا تمامی سبزیجات به خوبی پخته و مغز پخت شود.
حال هر دو ران مرغ را درون ماهیتابه قرار دهید و بگذارید به خوبی بپزد. حال وقت آن است که نوشابه کولا را درون ماهیتابه بریزید. مقدار نوشابه شما زیاد باشد تا به خوبی مرغ پوشیده شود و مشخص نباشد. درب ماهیتبه را روی ماهیتابه قرار دهید و شعله را کمی زیاد کنید. بگذارید مرغ در نوشابه آب پز شود.
پس از مشخص شدن مرغ درون ماهیتابه ، آن را درون یک ظرف بگذارید، سبزی های معطر روی آن بریزید. حال غذای شما آماده سرو است.
شما می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را در کنار آن سرو کنید. پیشنهاد می کنم از نوشیدنی شربت آبلیمو استفاده کنید زیرا بعد از خوردن این غذا بسیار این شربت خنک می تواند شما را سرحال کند.
در انتها باید بگوییم...
در آخر باید گفت که شما افراد می توانید خیلی راحت این غذا را در خانه درست کنید و از طعم عالی آن لذت ببرید. امیدوارم این مطلب برای شما افراد مفید بوده باشد و همچنین روش درست کردن این غذا برای شما افراد ساده بوده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد